To read any post in English, click on Read more.

In other words...

Friday 30 May 2014

Conversas ao acordar (3) / Morning conversations (3)

Vivo numa casa com quatro quartos, sendo cada um habitado por duas pessoas. Ainda assim, é muito raro cruzar-me com alguma delas.
Às 7h45 de hoje comentei, num daqueles comentários que só o sono acha pertinentes:

- Hoje cruzei-me com uma das nossas housemates.

Pergunta ele, já bem mais desperto do que eu (pelo menos era o que eu pensava):

- De manhã?

Eu:

- À noite não foi de certeza...



I live in a four bedrooms house, each one of them with two occupants. However, I can barely see any of them.
Today, at 7h45 am, still almost asleep, I commented:

- Today I saw one of our housemates.

He, much more awaken than me (or, at least, I thought so), asked:

- In the morning?

Me:

- It wasn't in the evening, obviously...

No comments: